fredag den 19. oktober 2007

Ak jeg kunne ikke følge med....

Nu er det jo slut. Jeg har kikket lidt rundt på alt det, jeg ikke har nået.

Men det jeg har lært med blog, billeder i 23 og sidst picasa har været meget lærerigt og det jeg bruger mest. Bloggen har jeg heller ikke skrevet særlig meget i på det seneste.

Det har været svært at finde tid til det, som var sjovt.

Min Mp3 har jeg brugt en del i toget med musik - og jeg har også lagt billeder af bibliotekspersonale og familie ind på den, så man har lidt historie med rundt i tasken. jeg er skam meget glad for min lille dims.

Men nu har jeg ikke tid mere skal i udlånet. Tak for det jeg har fået lært.

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Det er jo faktisk aldrig slut. 23 ting bloggen bliver liggende, så du kan vende tilbage når du får tid. Det er rart at høre at du dog synes du har fået noget ud af at deltage